How I Met Your Mother

How I Met Your Mother, ABD’de yayın yapan CBS kanalında, 19 Eylül 2005’ten 31 Mart 2014’e kadar yayınlamış olan, yaratıcılığı ve yapımcılığını Carter Bays ve Craig Thomas’ın, başrollerini Josh Radnor, Jason Segel, Neil Patrick Harris, Cobie Smulders ve Alyson Hannigan’ın üstlendiği durum komedisi türünde bir televizyon dizisidir. 31 Mart 2014 tarihinde yayınlanan 40 dakikalık özel bölümüyle sevenlerine veda etmiştir.

How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,

Yönetmen (ler) Pamela Fryman, Rob Greenberg, Michael J. Shea, Neil Patrick Harris,
Dil İngilizce, Farsça, Çince
Diğer Adları Annenizle Nasıl Tanıştım, H.I.M.Y.M
Dizi Türü Drama,Komedi,Romantik,
Sezon Sayısı 9
Bölüm Sayısı 208
Yapım Yılı 2005
Süre 22 Dak.
Ülke ABD

Oyuncu

Rol

Josh Radnor Ted Mosby
Jason Segel Marshall Eriksen
Cobie Smulders Robin Scherbatsky
Neil Patrick Harris Barney Stinson
Alyson Hannigan Lily Aldrin
Lyndsy Fonseca Daughter
David Henrie Son

Konusu

“How I Met Your Mother” 2030 yılında başarılı bir mimar olan Ted Mosby’nin iki çocuğuna anneleriyle nasıl karşılaştığını anlatmaya başlamasıyla açılıyor ve 2005 yılına dönüyor.

Ted Mosby, Marshall, Lily ve Barney dört iyi arkadaştır. Marshall Lily’ye evlenme teklif etmek üzeredir. Bir an önce evlenip, aile yaşamı kurmak isteyen Ted daha fazla zaman kaybetmek istemez.

Ve o gün restaurantta adı Robin olan güzel bir kadın ile karşılaşır. Çocukların annesi acaba Robin midir?

Romantik adam Ted, iflah olmaz çapkın Barney, haber spikeri Robin, yılların sevgilileri Marshall ve Lily’nin oluşturduğu bu arkadaş grubunun her bölümde farklı bir komik hikayesi var.

Yayınlandığı 9 sezon boyunca Amerika’da yaklaşık 10 milyon gibi yüksek bir seyirci ortalaması tutturan How I Met Your Mother, gelmiş geçmiş en iyi komedi dizileri arasında gösteriliyor.
How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,How I Met Your Mother,How I Met Your Mother kimdir,How I Met Your Mother hayatı,How I Met Your Mother biyografi,How I Met Your Mother dizileri,How I Met Your Mother filmleri,How I Met Your Mother resimleri,How I Met Your Mother fotoğrafları,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother oynadığı diziler,How I Met Your Mother pics,How I Met Your Mother wallpaper,How I Met Your Mother avatar,How I Met Your Mother fan kulübü,www How I Met Your Mother, How I Met Your Mother hakkında, How I Met Your Mother filmi, How I Met Your Mother bilgi, How I Met Your Mother bilgileri, How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu, How I Met Your Mother hakkında,How I Met Your Mother filmi,How I Met Your Mother bilgi,How I Met Your Mother bilgileri,How I Met Your Mother içerik, How I Met Your Mother filmi bilgileri,How I Met Your Mother ansiklopedik bilgi,How I Met Your Mother konusu,How I Met Your Mother film konusu,How I Met Your Mother Oyuncular,How I Met Your Mother oynayanlar,How I Met Your Mother oyuncuları,How I Met Your Mother hangi sanatçılar,How I Met Your Mother da kimler var,How I Met Your Mother Artist,How I Met Your Mother Aktör,How I Met Your Mother Sanatçılar,How I Met Your Mother Kadın Sanatçılar,How I Met Your Mother Galeri,How I Met Your Mother,Josh Radnor,Ted Mosby,Jason Segel,Marshall Eriksen,Cobie Smulders,Robin Scherbatsky,Neil Patrick Harris,Barney Stinson, Alyson Hannigan,Lily Aldrin,

Yorum bırakın